”facebook”

dimarts, 14 d’abril del 2015

SI VE UNA PAPALLONA....

Al nostre petit jardí no hi podien faltar les papallones!! Vaig preparar papallones fotocopiades en fulls de diferents colors. Quan estava a p5 els mateixos nanos les retallaven però a p3 ho he fet jo. Paciència i a retallar!!

Una vegada retallades els vaig explicar als nanos que calia decorar-les amb gommets i així ho van fer!


Una vegada retallades, vaig preparar unes petites tires de ràfia de color negre per a fer el cos de les papallones. Només cal passar la ràfia pel mig de la papallona i posar una grapa.


I aquí tenim la petita papallona!!

 Ara només caldrà afegir-les al nostre particular jardí!!

Si ve una papallona
jo no l´agafaré,
que voli, que voli
al cel s´hi està més bé.
Les flors com cada dia
voldran fer-li un petó.
Que hi vagi, que hi vagi
que l´ompliran d'olor.
Joana Raspall

1 comentari: