”facebook”

dissabte, 11 d’abril del 2015

ARA ELS TOCA A ELLS!!

Com ja us vaig explicar en l'anterior entrada, els nanos de la classe estan emocionats amb l'arribada de la primavera!! Jo vaig començar fent alguna flor de paper de seda però els veritables artistes de la classe són ells! Així és que han començat a crear un petit jardí! Vaig posar a la pissarra dues tires de paper blanc i poc a poc van anar passant deixant les emprentes de les seves mans sucades en pintura verda.

També vam llençar esquitxades de pintura verda. Una vegada sec el paper, vaig retallar-lo creant les formes de l´herba.


I vaig posar el paper a sobre de la pissarra.

 Durant una altra sessió els nanos van fer unes granotes. Fa molts anys vaig veure unes granotes aquí i em van encantar. En diferents cursos les he fet i aquest curs he tornat a elles!

Van pintar les granotes amb diferents verds i amb groc. Algun any les he fet amb aquarel.les. Aquest curs les hem fet amb llapis aquarel.lables.Una vegada van acabar de pintar, vam passar una tovalloleta humida i va aparèixer la màgia: el color es difuminava!!


 Una vegada retallades, vam posar els ulls. En aquest cas van ser ulls adhesius.

Els nanos van posar els ulls i amb el permanent gruixut van fer-li la boca i els puntets del nas...



I aquí teniu les nostres simpàtiques granotes!!
 Ara calia posar-les en el nostre jardí!!
 Poc a poc, amb els seus treballs, els nens i nenes de la classe ompliran el petit jardí d´elements propis de la primavera i faran de la classe un espai encara més alegre i creatiu!!!

3 comentaris:

  1. Quina xulada! Si passes pel meu bloc trobaras un regalet! http://aprendreaclasse.blogspot.com.es/2015/04/premi-parabatais.html

    ResponElimina
  2. ¡Qué preciosidad, Eva! ¡Menudos artistas! Muy buena semana.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies noies!! Una abraçada, Eva

    ResponElimina