”facebook”

diumenge, 1 de març del 2015

HEM FET CARBASSES

Continuant amb el projecte de decoració del nostre pavelló, us presento les nostres carbasses!!
La primera part la vaig fer jo, ja que els nanos encara són molt petits, però van poder veure tot el procés i els va encantar!
Primer vaig començar per fer l´estructura del que serien les carbasses amb paper de diari, cel.lo, rafies, bosses de plàstic...en fi, amb tot el que tenia a l´abast i que em pogués ser útil. Els nanos al principi no sabien molt bé quin seria el resultat final.Els vaig parlar sobre les carbasses, ensenyant-los fotografies i també vam explicar el conte de "Sopa de carbassa" de l´Helen Cooper. 
A poc a poc, vaig començar a posar les tires de benes de guix i a mida que una part de la carbassa s´anava endurint anava afegint la següent. 


Primer vaig fer la més gran...

...i després vaig fer una segona una mica més petita i d´una altra varietat.
 Després els va tocar als nanos pintar-les i finalment vaig fer alguna pinzellada en un altre color.
Vaig preparar un cistell amb paper de seda passat per la trituradora de paper simulant la palla i vaig posar les dues carbasses dins.
 Dues carbasses que ben bé podrien ser de l´hort de l´avi!!

3 comentaris:

  1. Hola. unas bonitas propuestas decorativas. Seguimos en contacto

    ResponElimina
  2. Hola Eva! Al meu blog http://degrapespasapaseneducacio.blogspot.com hi tens un regalet! Enhorabona!
    Una besada ;)

    ResponElimina