”facebook”

divendres, 20 de febrer del 2015

PASTANAGUES BABY!

Dins del projecte de decoració del nostre pavelló, que com ja us vaig explicar gira a voltant del tema del mercat, els més petits vam decidir fer fruites i verdures!!
L´altre dia vam fer unes pastanagues "baby". Vam necessitar plastelina taronja, uns escuradents i paper de seda verd tallat a petits trossos.
Vaig donar als nanos un tros de plastelina. Havien de fer un xurro que no quedés massa prim. Amb l´escuradents i el paper de seda vaig fer les fulles de la pastanaga.

Cada nen clavava les fulles a la seva pastanaga i després amb un altre escuradents dibuixava les ratlles característiques. 



Una vegada estaven fetes, vaig agafar una bossa de paper d´embalatge i les vaig anar posant una darrera l´altre fins omplir-la. Mireu quina patxoca que fan!! Pastanagues baby fetes per nens de tres anys ben precioses!! Llàstima que no es puguin menjar!!



1 comentari: