”facebook”

dimecres, 18 de febrer del 2015

FEM FRUITES DE GUIX!!

Aquest curs s´ha decidit decorar el pavelló com si fos un mercat. Així es que cada classe ha escollit una parada: fruites i verdures, peixateria, xarcuteria, llegums secs.... 
Jo he escollit la fruiteria ja que considero que per a nanos de tres anys és la parada de mercat més propera a ells. Una vegada escollida la parada venia el més difícil!! Com fer que nanos tan petits fessin les fruites i semblessin fruites!!! Fàcil!! Canviem el xip! Oi que sovint per decorar els donem una fotocòpia i ells pinten el dibuix fotocopiat? Doncs jo he fet algunes fruites amb benes de guix i ells les han pintat!!
Primer vaig buscar alguna fruita o verdura de les cuinetes de les classes i poc a poc vaig anar fent una darrera l´altra. Per accelerar el procés les vaig posar a sobre dels radiadors.
Els nanos van fer les pomes i taronges: els vaig donar un full de paper de diari i els vaig demanar que fessin una boleta molt i molt "apretada". Després jo vaig posar per sobre les boles benes de guix.


I les vam deixar assecar...

Una vegada tot va estar sec vam pintar les peces: peres i algunes pomes verdes...


...les pomes vermelles , els plàtans d´un groc ataronjat...


...les llimones i alguna poma groga.

Quan tot es va assecar vaig posar a les pomes les seves cuetes amb les fulles

I van quedar així de simpàtiques!!


I a les taronges només calia enganxar una miqueta de paper de seda verd.

També als plàtans se´ls va pintar alguna ratlleta de color marró més fort.
Aquest va estar el primer pas per entrar de ple en el món de les fruites i les verdures!!!
Realment aquests nanos han fet meravelles i us les aniré ensenyant!!!

1 comentari: