”facebook”

dimarts, 24 de febrer del 2015

ENCIAM I ESPINACS, DE L´HORT A TAULA!!

Durant aquesta sessió ens vam dedicar a preparar bosses d´enciam amb pastanaga ratllada i espinacs!! Si!! Com ho sentiu!! Primer de tot vaig preparar les bosses amb paper de cel.lofan transparent. 
La intenció era la de fer bosses d´enciam i espinacs preparades per servir directament a taula, com les que trobem en els supermercats i les fruiteries!!

Els nens i nenes van esquinçar paper de seda de color verd clar que s´assembla força a l´enciam iceberg.
També van esquinçar paper de seda de color verd fort per simular els espinacs.

A mida que els nanos anaven esquinçant jo anava posant els trossets a les bosses preparades.

Vaig passar per la destructora de paper uns fulls de paper de seda taronja. Serà la pastanaga ratllada. La vaig posar talladeta entre l´enciam!!
Una vegada les bosses estaven plenes les vaig tancar i posar a la capsa de fruites!
Oi que sembla enciam de veritat!! 
I la pastanaga trobo que li dóna un aire més d´amanida!!

2 comentaris: