”facebook”

diumenge, 4 de gener del 2015

CLIMENT, NINOT DE NEU!!

Aquest curs es va decidir que als vidres de les nostres classes hi posariem un treball relacionat amb un conte. El conte podia ser o bé de Nadal o bé de l´hivern. No ho vaig dubtar ni un sol moment: faria "Climent, ninot de neu".
Aquest és un conte que els explico sempre per Nadal i que després durant el segon trimestre, ja ben entrat l´hivern el recordem per a fer un treball manual. Aquesta vegada però, he fet algun canvi. Us explico.
Amb gomma Eva i pals de gelat vaig confeccionar les escombres i els gorros del ninot.
La plantilla ja la tenia ja que com ja us he dit aquest treball és un vell amic de la meva història com a mestra! Els nanos van enganxar el barret, la bufanda (feta de robes que tenim per l´escola), els gommets que fan de botons i l´escombra. Per últim vam enganxar la foto de cada un dels nanos. (fotocòpia en color i ampliada a din-a 3)

També entre tots vam fer el nostre Climent, una gran ninot de neu, suau, simpàtic i molt ben plantat!!
El vam posar al vidre, on ja havia posat amb anterioritat un paper d´embalatge blanc i tacat de blau simulant la neu. Al seu voltant vaig enganxar els ninots que van fer els meus alumnes, algun avet i com no, el poble on va nèixer Climent!!
Per acabar de decorar els vidres per tal que no quedés ensopidet, vaig fer unes estrelles de paper que vaig enganxar als vidres directament amb aeronfix. I mireu, així van quedar els vidres de la meva classe!!
Als nanos els encanta anar al mural, tocar-li la panxa al ninot i buscar-se entre tots els ninots !!



2 comentaris:

  1. HOLA! aquesta activitat a quin curs d'Infantil la vas realitzar?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona que hagi trigat tant!! La vaig fer amb nanos de P3

      Elimina