”facebook”

dilluns, 11 de febrer del 2013

DE NOU...MÀSCARES DE SIMETRIA!!

De nou, aquest curs, hem fet les màscares de simetria! Trobo que és una màscara original, bonica i fàcil de fer. 
El primer que cal fer és preparar tantes cartolines mida Din-A4 com nanos, plegar-les per la meitat i deixar caure unes gotes de pintura.
A continuació es plega el full i s´escampa amb la mà la pintura per tal que ompli tota la superficie del paper...
...obrim amb cura i ja tenim la simetria!!
Ara els toca a ells!! Van escollir tres colors, van plegar el full i van fer un petit massatge al paper plegat.




I aquestes són les produccions que van resultar! Abans que s´assequés la pintura vaig tirar una mica de purpurina, que sempre fa festa!

Una vegada seques les pintures, vaig dibuixar la forma de la màscara i la vaig retallar. Una altra opció és donar als nanos la simetria amb la màscara dibuixada i que la punxin. Si esteu a P-5 els nanos poden retallar la silueta. Una vegada vaig retallar les màscares vaig donar als nanos càpsules de café aixafades, siluetes de gomma Eva... per tal que la decoressin 

Més tard només calia afegir el pal i una ploma o un neteja-pipes amb una forma divetida agafats amb cel.lo pel darrere.


I aquí teniu els artistes ben orgullosos amb les seves màscares!!!

4 comentaris:

  1. Eva us han quedat molt boniques. Jo aquesta tècnica la faig servir a la primavera per fer papallones.
    Besitos.

    ResponElimina
  2. Molt bona idea utilitzar aquesta tècnica per fer màscares!
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un regalet.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies noies! Mireia! Queda pendent les papallones fetes amb simetries!! Provaré de fer-les a la primavera! Una abraçada, Eva

    ResponElimina
  4. Quina bona idea!!
    Felicitats pel blog! Et segueixo!

    ResponElimina