”facebook”

dimarts, 15 de gener del 2013

FEM UN QUADRE! 3. PRIMERA SESSIÓ

Dijous passat vaig tenir la primera sessió amb el grup dels plàtans dins de la dinàmica internivell de "Macedònia de colors". Com sabeu amb cada grup fem un quadre diferent. Aquesta vegada hem dedicat aquesta primera sessió a diferents cosetes!
Un grup s´ha dedicat a decorar el fons del quadre que com sempre és de cartró. Els colors escollits han estat el groc, taronja i verd. Han pintat lliurement.

Vaig estar recopilant diferents tubs de cartró ( popularment a l´escola els diem  tururutus) de paper higiènic, de ràfies, de fils.... i la resta del grup va pintar-los de diferents colors.

Una vegada vam acabar de pintar vam rentar les mans, vam recollir les taules i els vaig donar tires de cartolina. Els vaig demanar que les recargolessin. Després només calia agafar amb un tros de cel.lo.


 I aqui teniu els diferents elements que junt amb d´altres formaran part del nostre nou quadre!!


Durant la següent sessió començarem a donar cos al nostre quadre i també començarem a fer el treball individual que sempre m´agrada fer amb els diferents grups per a aprofitar tot el material de rebuig que vam rebre per part de les families.

7 comentaris:

  1. ¡Menuda creatividad, Eva! Quedó genial. Un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me encanta Eva, este cuadro tiene toda la pinta que nos dejará con la boca abierta. Un saludo

      Elimina
    2. Hola! Espero que sí que os guste!!

      Elimina
  2. Entenc que enganxareu els tubs i les tires cargolades al fons del quadre, oi?
    Pot quedar genial!
    Espero amb impaciència el resultat final.
    Muac's

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje! No desvetllaré el misteri però vas pel bon camí!!!

      Elimina
  3. Hola, en el meu blog MÓN INFANTIL tens un regalet que t'està esperant. Petonets!!

    ResponElimina
  4. Jo també vull veure els resultats! Pot quedar una obra espectacular!
    Per cert Eva, et deixo un premi a Petits Grans Artistes. El teu bloc em va inspirar a l'hora de començar amb Petits Grans Artistes.
    Una abraçada.

    ResponElimina