”facebook”

dijous, 8 de novembre del 2012

FEM UN QUADRE! 1

Durant el curs passat ja us vaig parlar sobre la dinàmica internivell "Macedònia de colors". Durant aquest curs també la realitzem però hem canviat els tallers.
L´any passat vaig realitzar el taller "Experimentem..." i aquest curs m´he decidit per fer un taller que li he posat per nom "Fem un quadre!"
Es tracta de dedicar les tres sessions que dura cada grup de fruita a crear un quadre amb diferents elements. El primer que vaig haver de fer va ser demanar ajuda a les families per tal de recollir tot tipus de material: botons, cartrons, pedres, robes, elements de la natura... i la veritat és que la resposta ha sigut immensa!! Ja no sé on posar tantes coses!!!
El primer grup que he tingut ha estat el grup dels Kiwis i aquest és el quadre que hem fet al llarg de les tres tardes de dijous
 

El suport és cartró. Primer el vaig pintar de color blanc. Durant la primera sessió els nanos van pintar el que seria el fons del quadre. Els colors escollits van ser el blau, vermell, rosa i lila.
 Una vegada sec el vaig envernissar per tal que fos més fàcil enganxar a sobre.
Durant la segona sessió vaig repartir unes tires de cartolina blanca per a que els nanos les decoressin com volguessin.

 

I després les enganxaven formant petits ponts.
 Vaig aprofitar pedres i botons que van portar les families per enganxar-los al quadre. Per enganxar-los vaig fer servir cola líquida com es veu, ja que quan s´asseca queda transparent.
I aquest va ser el resultat!


 Durant la tercera i última sessió hem fet el marc del quadre enganxant unes peces que tenim de gomma Eva adhesiva. Hem escollit el color lila.
 I també hem enganxat boles de feltre de colors.

 I aquest és el quadre que hem creat!!!
 Hem estat pensant quin nom li posariem i al final ens hem decidit per "Ponts".
Aquest quadre ara decorarà el pavelló i  hi anirem afegint els diferents quadres a mida que els anem acabant!
Durant les sessions els nanos també han realitzat un treballet manual per a poder-se endur a casa, ja que hi ha passos que exigeixen esperar a que s´assequi la pintura, la cola líquida.. per poder continuar. Així és que les sessions s´han dividit en treball col.lectiu i individual. Ja us ensenyaré el treballet que han fet els Kiwis en una propera entrada!

4 comentaris:

  1. Muy original, menuda creatividad!!! así da gusto. Un beset.

    ResponElimina
  2. M'agraden molt els elements que donen volum a les produccions plàstiques.
    Felicitats per la creació de "Ponts"!
    Sou uns grans artistes!!!

    ResponElimina
  3. ¡Qué bonito les ha quedado! Son unos artistas. Un saludo.

    ResponElimina
  4. Xulíssim!!! La veritat és que quan pensem en fer un quadre, oblidem la part del volum. Uns resultats espectaculars!
    M'ho apunto.

    ResponElimina