”facebook”

dimarts, 6 de desembre del 2011

EL NADAL ARRIBA A CASA MEVA!!

Sempre us he fet les entrades relacionades amb activitats escolars, però avui m´agradaria parlar-vos del meu arbre de Nadal. Estic segura que no us descobriré res nou, però tenia ganes de compartir-ho amb vosaltres. Sempre m´han agradat els arbres decorats amb boles de vidre, molt delicades i a poder ser decorades amb elements platejats i blancs. Fins que va néixer el meu fill el meu arbre era així. El primer any de vida del petit vaig conservar l´arbre de les boles de vidre ja que va néixer al desembre però a l´any següent amb el gateig i que ja s´enfilava per tot arreu vaig començar a decorar l´arbre tal com cal quan hi ha un menut a casa.
Durant els diferents anys he intentat canviar la decoració, quan el meu fill va fer el primer any el vaig decorar amb ninos de feltre i angelets. Li va encantar.
El següent any, amb nous!! Vaig guardar les meitats senceres, les vaig pintar, decorar amb purpurina i després les vaig enganxar ficant per dins una cinteta per poder-les penjar. Aquí us deixo una foto-mostra.

Un altre any vaig omplir l´arbre de petites estrelles de fang com aquestes...
Un altre amb les ja tradicionals càpsules de café. Vaig comprar permanens platejats i daurats i les vaig decorar. El meu fill em va ajudar a fer-ho. L´arbre va quedar preciós.
 Un altre any vam fer unes figuretes de pasta de sal amb motlles de galetes i després les vam decorar junts. Espectacular!!
Un altre, amb pinyes pintades amb pintura daurada...
Aquest any també va quedar molt bonic. Vam fer figures amb el plegat i retallat de paper i després les vam plastificar. Per penjar-les vaig fer servir fil de pescar...

I aquest any estava preparant unes estrelles fetes de ganxet, només em faltava planxar-les amb aigua i sucre per fer-les més dures, però el meu fill ha decidit que seria molt bonic decorar l´arbre amb tots els elements dels anys anteriors... i així ho hem fet. La veritat és que és maco mirar-lo ja que és un petit recordatori dels diferents nadals que el meu nano ha viscut i a més ha quedat ben maco!!
 

Ah!! i ara us vull ensenyar les meves galetes de Nadal!! Són de mantega, estan boníssimes i mireu quina patxoca que fan!!!

1 comentari:

  1. Home, potser ens hauries de passar la recepta per fer les galetes. Com ho fas perquè tinguin tants colors?

    ResponElimina