”facebook”

dilluns, 21 de novembre del 2011

ELS COLORS DE LA TARDOR

Avui, hem dedicat la sessió de plàstica a fer l´activitat de "Els colors de la tardor". Aquestes setmanes hem fet diferents activitats referents als colors de la tardor i avui l´hem plasmat en aquestes obres d´art!! Primer vaig assecar diferents tipus de fulles entre papers de diaris durant uns 10-15 dies. Després les vaig enganxar en fulls blancs mida DinA-3. Com a indicacions els he dit que poden fer servir qualsevol color però han d´intentar no pintar la fulla seca. I han començat a crear!!

Els nanos estaven super tranquils i concentrats en la feina i els resultats han sigut molt variats, amb molts colors, amb un sol color, de tot.




 I aquí teniu els resultats, espero que us agradin, a mi m´han encantat!!





 I ara encara que és una mica lleig, us ensenyo la meva composició preferida. Aquest nen ha estat tota la sessió pintant a poc a poc, en silenci. Semblava que no existís ningú al seu voltant. Ha començat amb el vermell, ha continuat amb el groc i ha vist que els colors s´anaven barrejant creant el taronja. Jo l´anava mirant i fent fotos i quan ha cregut que ja havia acabat se l´ha mirat, ha suspirat i ha aixecat la mà! Meravellós!!!



1 comentari:

  1. Amb quina senzillesa poden quedar treballs preciosos. M'encanta com ha quedat. Tens uns alumnes que són grans artistes.

    ResponElimina